registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Bratislavu čeká v sobotu pochod proti islamizaci

z tisku úterý, 16.06.2015 07:25 - přejít do komentářů
Jindy nesmiřitelné tábory vyjdou společně do ulic za společný vyšší zájem...
images/clanky/bratislavu-ceka-v-sobotu-pochod-proti-islamizaci-6969.jpg

Již tuto sobotu se v Bratislavě uskuteční občanský protest proti islamizaci Evropy, kterého by se měli účastnit i fotbaloví chuligáni a ultras nejen ze Slovenska, ale i Česka či Polska. Účast na akci přislíbilo na FB profilu, k dnešnímu dni, více jak 8.200 lidí. Akce se uskuteční na Hlavním vlakovém nádraží v Bratislavě v sobotu 20. června od 15:00 hod.

„Masový prílev afrických imigrantov dnes ohrozuje Európu. Ako Slováci, Slovania a Európania preto jednoznačne odmietame, aby hlupáci z Bruselu a europarlamentu svojimi nelogickými rozhodnutiami ničili základy pôvodnej európskej kultúry a prosperity. Podporte spoločne s nami 20.06.2015 občianky protest proti islamizácii Európy, proti diktátu Bruselu. Alternatívna cesta je zoskupenie nespokojných ľudí, ktorí aj keď nemajú jednotné politické názory, spája ich úsilie pozdvihnúť životnú úroveň slovenských občanov,“ stojí v pozvánce události (odkaz zde ).

I když po většinu času stojí fotbaloví chuligáni proti sobě, tak nyní budou pochodovat společně za vyšší společný zájem.

„Nie až inokedy, nie nabudúce! Zem našich predkov nás potrebuje aby mohla byť aj zemou našich potomkov,práve teraz! 20.júna od 15:00 do 18:00hod na Hlavnej stanici v Bratislave sa spoja chuligánske ekipy Slovenska spoločne v jeden šík! Ako bratia budeme spolu stáť proti islamizácii a proti nezmyselnému darovaniu našej krajiny do rúk cudzincov, ktorí utekajú pred vlastnou neschopnosťou do Európy aby ju rozobrali zvnútra. My všetci to musíme zastaviť. Žiadame preto aj všetky dostupné tábory zo Slovenska ako aj zo susedných Čiech (Ultras, Hools, Fans, všetkých) aby prišli podporiť tento vyšší cieľ ktorý sa týka aj ich. Stretnutie prebehne bez násilností, je potrebné sa vyvarovať agentom provokatérom! Ide o budúcnosť nás všetkých! Preto 20.6.2015 od 15:00 do 18:00 hod. Bratislava-Hlavná vlaková stanica,“ stojí v oficiálním oznámení USP.

I když sami hooligans vyzývají ke klidnému průběhu akce s tím, že se účastníci mají vyvarovat jakýmkoliv násilnostem a reakcím na provokace, tak je policie v Bratislavě v permanenci. Ve stejný den a čas se totiž v Bratislavě sejdou i odpůrci rasismu se svojí akcí nazvanou Společně proti nenávisti/Bratislava blokuje.

"Odmítáme, aby diskuzi o přijetí několika stovek utečenců v naší zemi určovali neonacisté. Odmítáme, aby směr této diskuze určovala nenávist, xenofobie, nacionalismus a rasismus,“ píší na oficiální události organizátoři protidemonstrace. K těm se prozatím přihlásila pětistovka lidí.

Autor: ML

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Web Hooligans.info je propojen s registrací na portálu www.supporters.cz. Pokud zde máte registraci, tak se stačí pouze přihlásit zadáním uživatelského jména a hesla. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Mat1922 21.06.2015, neděle, 22:21 + 0 - 0
    BIBOL:ja nic neodsuzuju,jen si vyberu zpusob a cas protestu dle sebe.A to ze chachari skandovali je dobre..my jsme doma vsude:)......Konrádku::-D klíííd,nebo vlastne Marceli?:D
  • AC Sparta Praha imagesacs 21.06.2015, neděle, 21:53 + 0 - 2
    Není to Breznanik, a nedávejte furt všude tu fotku
  • SK Slavia Praha Konrád 21.06.2015, neděle, 21:00 + 0 - 1
    MataPat1922 je blázen, hoďte na něj sít.
  • MFK Košice VSSKE 21.06.2015, neděle, 20:10 + 0 - 0
    BIBOL: neviem ti povedat :D ale kazdeho hned napadol Breznaník :D
  • bez klubu Čokl 21.06.2015, neděle, 18:53 + 0 - 0
    Jak to tam vypadalo? Měl každý svoje klubové symboly?
  • Slezský FC Opava BIBOL 21.06.2015, neděle, 18:08 + 0 - 0
    VSSKE: tak toho jsem tam nepotkal :)že by zase Breznaník.
  • MFK Košice VSSKE 21.06.2015, neděle, 17:11 + 0 - 0
    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1891149_1087028097991870_3932210402558234705_n.jpg?oh=b80375a53d3a1744887e737d131b530d&oe=55F3AD8F
  • Slezský FC Opava BIBOL 21.06.2015, neděle, 16:36 + 0 - 1
    Mat1922: no myslím že zbroják nebude až příjdou důležitý, jen pořádná zbraň. A za další: tuto akci tady lidi od vás odsuzujete, ale dobrá stovka baníkovců tam byla. Ikdyž mě zklamali když při přesunu z nádraží na náměstí skondovali svoje: SK slezská ..., My jsme banik nebo gieksa banik. Za mě zklamání :(
  • FC Baník Ostrava Mat1922 21.06.2015, neděle, 12:03 + 0 - 0
    Bibol:nej obrana proti muslimum je zbrojni prukaz,budu si ho delat.Jinak misto do Blavy si nafasujte bazukoidy a jedte potapet rovnou jejich cluny.To je jistota.
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 21.06.2015, neděle, 11:41 + 0 - 0
    radex: Myslis toho muslima co najel v Rakousku do lidi?
  • Zbrojovka Brno radex 21.06.2015, neděle, 10:19 + 1 - 0
    bez násilí?pěkně se ukázalo KDO je nebezpečnej.
  • Zbrojovka Brno Doyle 20.06.2015, sobota, 10:44 + 0 - 1
    Durden pořadatelé opakujou, že se má akce obejít bez násilí, tak doufám, že to tak i dopadne..já to beru jako šanci demokraticky ukázat svůj nesouhlas, pokud to tak bude brát většina lidí, bude to dobré.
  • Zbrojovka Brno radex 20.06.2015, sobota, 08:32 + 1 - 0
    řešit by se měla hlavně příčina.Migrace je přirozená,ale to co se děje přirozené není...Luďánek z JKG Brno nesedí?
  • Bohemians 1905 Durden 20.06.2015, sobota, 05:15 + 0 - 0
    Doyle:To nikdo neříká,ale uznej že takový způsob akce je k ničemu pokud chci pohnout společností směrem k otázkám rizik masového přijmání imigrantů.Schválně co se asi stane? Jak to bude vypadat? hm?
  • Zbrojovka Brno Doyle 20.06.2015, sobota, 01:15 + 3 - 1
    Takže každý kdo tam jede je automaticky nacek nebo pseudochuligan nebo onanista obdivujici polské nadlidi :) tak si všichni doma pustme televizi, otevrme pivko a nadavejme, to je to pravé řešení :)
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 20.06.2015, sobota, 00:34 + 2 - 1
    Prostě obyčejný nazi-sraz doplněný českýma pseudohools vlezdoprdelkama :-) Ale jestliže tam prostor dostane Kebza z Prahy a Luďánek z JKG Brno, tak na tu ,,parádu,, bych se jel pro pobavení podívat taky:) Neváhej a toč hadra:-)
  • Bohemians 1905 Durden 19.06.2015, pátek, 19:48 + 2 - 1
    Legrace to bude určitě,ale jediný společenský přesach té akce budou represe na fotbalových fans.Nechápu proč se to dělá jako fans akce.Co to s tím má společného?To aby se tam nalákalo co nejvíc vytržnosti schopných lidí?Navíc to koluje na FB...nevim to se jděte rovnou udat fízlům.Jako taky nechci jen sledovat EU při její destabilizaci evropy,ale tohle je blbost.Navíc si myslím,že to bude dost NS což sdiskreditovalo celou akci už tět.Frýdečák a Giboun to trefily přesně.
  • Zbrojovka Brno Martin29 19.06.2015, pátek, 12:02 + 1 - 1
    Morava je krasna zem: nevím kdo jsou to nadlidi, nebo polobohové, ale doufám že tam poláci budou taky...
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 19.06.2015, pátek, 11:58 + 0 - 0
    http://www.lidovky.cz/vlada-souhlasi-s-potapenim-uprchlickych-lodi-zasah-chce-financne-podporit-15u-/zpravy-domov.aspx?c=A150618_163210_ln_domov_ELE
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 19.06.2015, pátek, 11:44 + 2 - 0
    Tema je zavazne, ale chvilemi je to tu uz dost sra.koidni.
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 19.06.2015, pátek, 10:55 + 4 - 1
    Radex: Nedelej tady ostudu Brnu, vole kdyz ej mas tak rad tak za nima val, kluci budou radi za dalsiho bezverce jehoz hlavu pak ukazou do medii.
  • bez klubu Morava je krasna zem 19.06.2015, pátek, 10:32 + 3 - 1
    A co teda nadlidi a polobohové z Polska? Podpoří bratislavskou revoluci taky? :-)
  • Zbrojovka Brno radex 19.06.2015, pátek, 09:28 + 0 - 0
    kolonizovat :)))
  • Zbrojovka Brno radex 19.06.2015, pátek, 09:27 + 1 - 1
    že jsem ateista poznali okamžitě...nejsou schopní to pochopit(což je špatně),ale to bylo tak všechno,nevim co by se mělo stát,všude to není,jako třeba v Afghánistánu.
  • Zbrojovka Brno Doyle 19.06.2015, pátek, 08:16 + 0 - 0
    Konečně normální člověk..
  • Slezský FC Opava BIBOL 19.06.2015, pátek, 02:45 + 0 - 1
    Já jedu, jedu podpořit tuto akci. Chci tam být a ne nadávat doma, na FB nebo u piva. Jedu tam protože chci aby mé děti a žena věděli že ještě pořád jsou tady takoví co se postaví. Nesmíme dovolit aby nás muslimové začali kolonizovat.
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 18.06.2015, čtvrtek, 22:40 + 2 - 2
    Konrád : Mate už s klukama z Prague Boys skupinovky do vlaku??? :)
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.06.2015, čtvrtek, 22:31 + 0 - 1
    Konrad:"Na Baniku to je samy rozoumek"....Zato na Slavii vidim ze ma mezi sebou i pitomecka.Uz jsi podojil Milku?
  • SK Slavia Praha Konrád 18.06.2015, čtvrtek, 21:40 + 0 - 3
    Pustá Polom: nešlo o "nepodporu sobotního protestu" ale o bojující slávisty na Majdanu.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 18.06.2015, čtvrtek, 21:38 + 0 - 0
    Na žádných webech levot jsem to nečetl. Jestli tam nebyli, tak jsem naletěl "serióznímu" periodiku. Jestli však ano, tak platí to, co jsem napsal. Asi tomu rozumíš lépe. Mohl bych se rozepsat o tom, kdo má v hlavě zmatek, ale nestačila by mi stránka. Našim přeji hodně zdaru. Ať už v Blavě či na repre. Už to vážně uzavírám.
  • AS Trenčín CЛOH 18.06.2015, čtvrtek, 21:31 + 0 - 5
    doyle: tak predpokladám, že ani pre nich nie je tak ťažké zistiť, že je niekto ateista. a to znamená len toľko, že mu je náboženstvo vskutku k hovnu, aj keď to samozrejme nemusí byť vyjadrené tak expresívne :)
  • Zbrojovka Brno Doyle 18.06.2015, čtvrtek, 21:26 + 1 - 2
    lysá hora nezlob se na mě ale fakt mi připadáš jako úplný retard, jak kurva podpořit slovan? Myslíš že ti, co tam jedou, tam jedou podpořit slovan?? já bych se milerád zúčastnil takové akce, kdyby ju vymyslel baník, sparta nebo kdokoliv,o to totiž vůbec nejde.. neříkám, že je nutné jezit zrovna tady, ale říkám, že když jsi proti imigrantum, měl bys svuj odpor vyjádřit i nějak jinak, než jenom u piva... a moravo, můžeš mi prosím říct, kde jsem napsal, že tam jedou všichni? :) svým příspěvkem reaguješ na něco, co sis vymyslel, takže trochu postrádá smysl... radex, ty pacifisto, tak až se budeš bavit příště s muslimama, nezapomen jim říct, že je náboženství k hovnu, jak píšeš tady.. to jsem zvědav, co ti na to tví kámoši odpoví :)
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 18.06.2015, čtvrtek, 21:24 + 3 - 3
    http://zpravy.idnes.cz/kvoty-pro-uprchliky-neprijmeme-rekl-premier-cesko-zesililo-kontroly-1k5-/domaci.aspx?c=A150618_183905_domaci_kop Konrád : Ano, každý kdo si dovolí nahlas nepodpořit sobotní Bratislavu, tak je okamžitě levota, policajt, má v hlavě zmatek apod:-) To máš z nějaké příručky od USP ? :-)
  • SK Slavia Praha Konrád 18.06.2015, čtvrtek, 20:50 + 3 - 3
    Frydečak: ty máš v hlavě slušný zmatek. Nesmíš tolik času trávit na webech levot. Tu tvou paralelu s Majdanem snad není potřeba komentovat, to je úplný blábol ty profesore z Bazal.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 18.06.2015, čtvrtek, 20:18 + 4 - 4
    Konrád : Ty jsi mi nahrál. Na váš povedený tábor jsem úplně zapomněl. Vaši lidi tomu nasadili korunu tím, že se vydali bojovat na Majdan. Tam bojovali mj. i pro to, že UA "pozastavila" přístup do EU. Takže tam s EU, v Blavě proti. Ale nechme už toho. Náš tábor má sice rozdílné názory, ale rozhodně je většina pro to, aby se tady žádné většiny skupiny mimoevropských obyvatel neusazovaly. Všichni jsme si totiž vědomi toho, že jednomu etniku, které přišlo do Evropy taky ze středního východu, se zařadit do společnosti za několik set let jaksi nepodařilo. Svoji nevoli nechť každý vyjádří tak, jak uzná za vhodné.
  • Zbrojovka Brno radex 18.06.2015, čtvrtek, 20:10 + 2 - 3
    kdepak,začínám stavět podzemní kryt a spolu s mě blízkými začínáme s vojenským výcvikem :)) to strašení nějakou prapodivnou apokalipsou je super.
  • FC Bohemians Praha B05 18.06.2015, čtvrtek, 19:58 + 4 - 1
    Radex- necháme toho, trumbero:) připravuj pokojík.
  • Zbrojovka Brno radex 18.06.2015, čtvrtek, 19:45 + 2 - 3
    tak to je mi záhadou,že ti nějakej muslim neuříz hlavu,nebo ses nestal obětí atentátu...asi budeš něco jako CHuck Norris....a co čekáš za hrůzy?
  • FC Bohemians Praha B05 18.06.2015, čtvrtek, 19:26 + 4 - 1
    Radex- spíše zkušenost :) krásně se tu žije, uvidíme jak dlouho ještě:)
  • Zbrojovka Brno radex 18.06.2015, čtvrtek, 19:13 + 2 - 4
    tak nacionalista.to je jedno,stejný zlo,jako náboženství...Ach jo,jak krásně by se žilo...
  • FC Bohemians Praha B05 18.06.2015, čtvrtek, 19:04 + 3 - 2
    Radex- on je dost rozdíl na návštěvu a na furt.....:) něco jsem projel a právě proto je tady nechci :) ale tvůj pohled "sluníčka" ti neberu. Každopádně odmítám označení "nácek"....
  • bez klubu Morava je krasna zem 18.06.2015, čtvrtek, 18:45 + 2 - 1
    Doyle : Joooo uplně všichni ty vole tam jedou:-) všechny tábory od Aše po Jablunkov, Tribuna Sever minimálně v třech tisících, Sigmáci berou i kluky z Mory a s Opavou jede i celej Krakow a Wroclaw. Fič namalovat Švancimu nějaky dustojny choreo a přestan si honit klacek z toho, že uvidiš na živo par vysněnejch chulošu z Polska v sobotu se kteryma si možna kopneš do fizlu pokud budeš šikovnej :-) a nezapomen foták, aby byly lajky v neděli na Fí Bí!!! :)
  • Zbrojovka Brno radex 18.06.2015, čtvrtek, 18:43 + 2 - 1
    No pokojíček připravenej nemám,ale klidně bych rád měl...Já už muslimskou pohostinnost zažil a bylo by pěkný jim to vrátit,nechápu,co by mi na tom měli vadit,oproti křestanský rodině.Všechno náboženství je k hovnu...Poznávejte svět. (A)
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 18.06.2015, čtvrtek, 18:10 + 2 - 1
    Doyle : Ty demente, to si jako myslíš, že když tady někdo nechce přistěhovalce, tak musí jít automaticky podpořit šašky ze Slovanu ? Snad si vás všimnou nějací šikovní Poláci a nabídnou vám tam družbu :-)
  • Zbrojovka Brno Doyle 18.06.2015, čtvrtek, 16:55 + 0 - 1
    a ještě je dobr že všechny tábory v česku a na sloensku se umí přenést přes to, že je akce pořádáná slovanisty, jenom někteří baníkovci tady zas musí nadávat na slovan.. kdy jindy by se měli všichni spojit, když ne teď? a neříkejte mi, že nějaké repre utkání je důležitější
  • Zbrojovka Brno Doyle 18.06.2015, čtvrtek, 16:53 + 0 - 1
    radex ty tvoje antifa příspěvky už mě taky serou, na té akci má být kolem 10 000 lidí, kdyby bylo v česku a na slovensku deset tisíc nácků, vypadá to na našich ulicích trochu jinak.. a vy ostatní, kteří píšete, že tu nechcete imigranty a zároveň nechcete podporovat akci v bratislavě.. to je klasika no, tak nadávejte doma na gauču až jich tady budou tisíce, nadávejte u piva, ale hlavně proboha nevyjadřujte svuj nazor nikde mimo vlastní domov.. prostě češi :)
  • FC Bohemians Praha B05 18.06.2015, čtvrtek, 14:56 + 3 - 1
    Radex- ty budeš asi posluchač pana profesora Milana Kohouta, který také při nesouhasu s migrací neustále vykřikoval něco o rasistech, xenofobech atd.... když mu došel argument. Doufám, že máš připravený pokojíček pro jednu muslimskou rodinku - to je koneckonců jeho cíl. Přistěhovalec do každé rodiny.
  • SK Slavia Praha Konrád 18.06.2015, čtvrtek, 14:00 + 1 - 1
    Na Baníku to je samý rozoumek. :))
  • Zbrojovka Brno radex 18.06.2015, čtvrtek, 13:59 + 1 - 4
    Nazitupci!
  • Bohemians 1905 Johnny puška 18.06.2015, čtvrtek, 12:38 + 1 - 0
    No svolat takovouhle akci na FB, to chce odvahu, to se to rovnou mohlo napsat na policie.cz to už se můžete doma klidně připoutat k topení, vyjde to nastejno:-D
  • FC Baník Ostrava CYP! 18.06.2015, čtvrtek, 11:05 + 1 - 0
    OBH : Prostě ne každý jde dělat ovci těm vašim komediantům,tak se s tím smiř:-) Já si jedu užít taky Euro v sobotu a USP podporovat nebudu, ahoj! :-)
  • ŠK Slovan Bratislava OBH 18.06.2015, čtvrtek, 10:56 + 0 - 1
    Pepik-policajny provokatery uz uraduju?!:-) neviem ako citam tie prispevky tak sa ani cedujem ze sa na tej repre neviete spojit!! Prispevky tipu nejdem bo nebudem podporovat nazitupcov z BA ci usp sa potrebuje zviditelnit abo sak aj tak sa chuligani pobiju spolicajtmy tak zbytocne to organizovat atd?! Jasne si davate odpovede v tych prispevkoch preco ten zmier nemate bo keby to robilo brno tak zas proti nim nieco abo iny tabor!!! Pritom pointa je uplne inde!! A co ked sa pobiju chuligani z policajtmi?!! Sak konec koncom ktp je ich najvacsi nepriatel?!! Ale o to tu teraz ani nejde!! Bohuzial niektory nedokazu bit nad veci !!
  • AC Sparta Praha Žižkovskej Pepík 18.06.2015, čtvrtek, 09:54 + 1 - 0
    Nenapsal bych to lépe. Fuck off USP
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 18.06.2015, čtvrtek, 09:41 + 7 - 0
    Hrozně moc se mi líbí příspěvky od Carcasse a Frýdečáka. Ani já tady nechci přistěhovalce z Afriky, ale jestli to vyřeší nějaký pochod, který se samozřejmě změní v nicneřešící bitvu s fízlama, opravdu pochybuji. Neříkám, že je špatně na problém upozornit, to vůbec ne, a nikomu to ani za zlé nemám, kdo tam jede, ale jako nějaká hlubší myšlenka celé té akce? Další věc je ta , že už dnes jsou v médiích označovaní jako organizátoři fotbaloví fanoušci, takže sobotní akce a bordel s ní spojený, přinese jen další hysterický hon a dehonestaci všech fotbalových fanoušků v našich krajinách. Co naplat, že z každého táboru se tam zúčastní nevím, 30-50 lidí, za zvěř budou označení tradičně všichni. Navíc, už to tady asi zaznělo, ale tato otázka mě napadla taky. Copak na Slovensku nejsou jiné, mnohem aktuálnější problémy? Mluvil jsem se čtyřmi lidmi, kteří se do Bratislavy chystají. Ani jeden z nich mi nedokázal vlastně říct, za co vůbec jedou protestovat. Ale už teď se to na jejich faceboocích leskne vypranou Londsdale soupravou , kuklou a popiskem, že v sobotu bude vojna. Hm , tak super. Žduchacka s fízlama, hodím si na policajta kamen, vyfotím se spálenou vlajkou EU a jedu domů? Aha. Ok. A v neposlední řadě si celou akci beru spíše tak, že se jedná jen o zoufalý výkřik Slovanistů, kteří chtějí za každou cenou nasbírat ještě trochu toho respektu na československé scéně. Uprchlíky tady fakt nechci, ale podporovat podobné akce typu Bratislava rozhodně taky ne. Ještě taky hodně zvláštní, že když se jednu dobu řešil repre smír, tak to byly samé nenávistné výkřiky, že Spartan nebude fandit repre se SLávistou apod, ale najednou to jde v pohodě ? Vždy jsem se účastnil a budu účastnit pochodů, protestů, které organizují naši ultras Baníku ve jménu Baníku Ostrava, ale tyhle populistické Bratislavy fakt že ne.
  • Bohemians 1905 Johnny puška 18.06.2015, čtvrtek, 08:36 + 3 - 1
    Co se týče pochodu, tak to bude průser, o tom žádná, TV a noviny budou mít o čem psát, nejsem doleva ani doprava, ale tyhle hnidy tady prostě nechci. Když to tak dopadne, tak každýmu napíšou tři do občanky a já budu muset v práci být pořád abych je uživil, nasrat!!!
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.06.2015, středa, 21:56 + 1 - 1
    no tak ještě poslední věc.. do dneška, jsem byl přesvědčený, že islamizace znamená nárust muslimské populace v určitě zemi jakýmkoliv způsobem, pokud tvrdíš, že je ta definice jiná, budu ti věřit, hledat to nikde nehodlám.. tak to mělo být jinak nazvané, ale to je fakt jenom malá věc
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.06.2015, středa, 20:44 + 0 - 1
    * lidi kteří chcou demokraticky vyjádřit svůj protest..
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.06.2015, středa, 20:43 + 0 - 0
    Máš pravdu, že tam určitě budou i takové typy, ale zároveň i lidi
  • FC Baník Ostrava Frydečak 17.06.2015, středa, 20:42 + 0 - 0
    Doyle : Ne, jen vám ukazuji, co tam bude taky za lidi. Lidi, kteří ani neví proti čemu protestují. Vážím si lidí, kteří ví, kde je jejich místo na Zemi a kteří to mají v hlavě srovnané.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 17.06.2015, středa, 20:40 + 0 - 0
    No asi nevíš. Protože pokud protestuješ proti islamizaci Evropy, tak se bojíš toho, že sami obyvatelé tohoto světadílu konvertují k islámu. Vlastně protestuješ proti našinkám, které se zabouchly do islamistů a přijali jejich víru. Ony naplnily podstatu islamizace. Nikoliv přistěhovalci, kteří mají v naší společnosti zastoupení pod 1 %. Nicméně taky se mi nelíbí kvóty z Bruselu. V tom jsme za jedno. Ale je potřeba vědět proti čemu protestuji a s kým.
  • MFK Košice VSSKE 17.06.2015, středa, 20:40 + 0 - 0
    sami tu v EU mame dost problemov... netreba nam ziadnich emigrantov
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.06.2015, středa, 20:36 + 0 - 0
    Takže kohokoliv, kdo se bude pokoušet na ulici proti něčemu protestovat budeš automaticky srovnávat s tímhle.. Gratuluju..
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.06.2015, středa, 20:33 + 0 - 0
    Resp. jak souvisí moje znalost toho terminu s tím, že ta akce není zaměřená proti islámu jako takovému?
  • FC Baník Ostrava Frydečak 17.06.2015, středa, 20:33 + 1 - 0
    Je to prostě protest proti slova, národní shromáždění a takovýdle. Viz https://www.youtube.com/watch?v=_h1lJ14Y5Fo
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.06.2015, středa, 20:31 + 0 - 0
    Vím.. A jak to souvisí s mým příspěvkem?
  • FC Baník Ostrava Frydečak 17.06.2015, středa, 20:26 + 0 - 0
    Doyle : Víš vůbec co je islamizace? Martin29 (Brno) : Nepsal jsem, že jsou mezi nimi současníci. Informaci mám od člověka z Brna.
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.06.2015, středa, 20:22 + 0 - 0
    A ještě k frydecakovi- tohle není protest proti islámu jako takovému, ale proti islamizaci Evropy a to je kurevsky rozdíl..
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.06.2015, středa, 20:18 + 0 - 0
    Carcass jako sorry, ale když říkáš že protestující nechcou dialog, tak co potom ta druhá strana? Jestli ti jako dialog přijde, že Brusel nacmara na papír čísla, kolik imigrantů má jaká země přijmout, tak teda sorry..a asi jsi nepochopil, o co jde, proč píšeš že je dnes na Slovensku málo muslimů? Ta pointa je v tom, co má přijít, ne v současné situaci..a ještě co se té Ameriky týče, já si vážím toho co ve své zemi vytvořili, ale o tom, že 2x zachránili Evropu, bych se teda hádal..nemluvě o tom, že kdyby za posledních X let nedestabilizovali situaci v severní Africe, tak tu ti černí dneska nejsou nebo je jich podstatně méně..
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 17.06.2015, středa, 18:46 + 0 - 0
    Ahoj Mate :o) !!! Uz jsem se bal :o), ze se Ti neco stalo ;o) !!! Chybel si :o) !!!
  • Slezský FC Opava carcass 17.06.2015, středa, 18:18 + 1 - 0
    jedno je už teď jisté, bude to totální průser - lidi co se toho zúčastní nechtějí žádný dialog, ale jen se na té šaškárně pořádně vyřvat ze svých mindráků a bouchnout si do fízlů. Technická otázka - kolik je na Slovensku mohamedánů? 0,01%? To tam nemáte jiné, aktuálnější problémy? Uprchlíci jsou celoevropský problém, řešit se to nějak musí, ale politicky. Máte nějaké rozumné řešení? Tedy kromě nějakých hurá názorů z hospody. Tak sem s ním! Rád to podepíšu a podpořím. Jinak k těm sračkám o USA - uvědomte si, kdo za Evropu vždycky tahal horké kaštany z ohně - a už 2. krát ji zachránil před sebezničením, teď je to opět ta "zlá" USA, která je jediná schopná se postavit teroru islámu - a až půjde opravdu do tuhého, tak zase bude za Evropu tahat horké kaštany z ohně, to ale levicová a náckovská pakáž těžko pochopí. Akce se rozhodně neúčastním, jedu si raději užít fotbal do Olomouce a Starého Města. Ve fanzóně rozeberu politickou situaci s Anglány a Švédy, ti jsou v pořádných sračkách až po uši, tak jsem zvědavý, jak to vidí oni osobně, my tu máme zatím klid, bohudíky.....
  • FC Baník Ostrava Mat1922 17.06.2015, středa, 16:23 + 1 - 0
    To je poprve,co souhlasim s potetovanym gaucakem z Brna.
  • Bohemians 1905 Gibon. 17.06.2015, středa, 14:43 + 4 - 0
    Tohle je odsouzené k nezdaru už teď!!Na čepice a do bezpečnosti se vynaloží/žili takový prachy,že se prostě něco semlít musí.Jak to podají media je jasný.Bohužel evropské vlády lezou američanům slepě do prdele a tohle je důsledek politiky usa a jejich arabskýho jara,kdy odstranili "diktátory" v severoafrických zemích a člověk se nemůže divit,že chtěj obyčejný lidi z válkou a sektářskejch bojů sužovanejch zemí pryč,ale evropa není nafukovací a musí se to řešit,ale tohle není řešení.Vždyť každej normální člověk vidí co se děje ,ale lidé,kteří by to měli řešit (politici) nedělaj nic,krom populistů ,který si na tom naháněj body .Na politiky by měli takový akce cílit,ne na uprchlíky,ty lidi nemůžou za to,že se stali obětí světový politiky stejně jako obyčejní lidé na ukrajině.Jinak naprostej souhlas s hugoipem
  • FC Baník Ostrava CYP! 17.06.2015, středa, 11:14 + 0 - 0
    Já jedu třeba na Euro - sportovní událost roku pro mě. Jako správný vlastenec jdu proto podpořit svoji reprezentaci. Takže v sobotu v Edenu! Češi do toho!!!
  • FC Baník Ostrava hugoip 17.06.2015, středa, 10:40 + 5 - 0
    ultras, chuligáni nejsou schopni jít proti nepříteli číslo 1. - Fačru, Peltovi, Berbrovi a jim podobným. Neexistuje repre smír a najednou by měli podpořit politickou akci jedné strany??? Která to je, nemusím psát. Islám je problém, ale zároveň odmítám vytloukat klín klínem. Ani vlevo - ani vpravo - stále vpřed!
  • ŠK Slovan Bratislava OBH 17.06.2015, středa, 10:05 + 1 - 1
    Lysy mozocek- nesiel by si podporovat nazitupcov z bratislavy ale vsetky tabory ktore nesuhlasia z pristahovalcami!!! O tom je spojit sa pre spolocnu vec!! Robit to banik ci v ostrave tak tu skaces jaka spravna vec!! Verim ze ty chytrejsi to pochopili o co tu ide!!
  • Slezský FC Opava Fan 16.06.2015, úterý, 23:01 + 0 - 0
    Dá se na to dívat z více pohledů a každý má ňákým způsobem logické vysvětlení
  • AS Trenčín Radolf Trencan 16.06.2015, úterý, 22:54 + 3 - 2
    Nacionalisti z Trenčína sa tiež zúčastnia !!!
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 16.06.2015, úterý, 21:51 + 2 - 1
    Sakra, Frydečáku, vyfoukl si mě něco podobného z pusy!!! Uprchlíky tady nechci, ale nazitupce z Bratislavy podporovat fakt nehodlám! Kdo má rád naši vlast, ať jde podpořit české lvíčata na Euro!!! Ale chápu, že to není už dostatečně módní jezdit na reprezentaci, tak se raději pojedou lidi vyfotit do Bratislavy. Nasrat
  • FK Baník Most brux 16.06.2015, úterý, 21:49 + 1 - 1
    Frydečak,ale no tak :) i já podporuju palestince a jejich osvobozeneckej boj,ale v evrope je nechcu..islám jako vše jiné jde soudit podle siuace a tak zatímco pokud usa napadne irán budu fandit suverénímu iránu nechcu v evrope ani jednoho irance...
  • Zbrojovka Brno Martin29 16.06.2015, úterý, 21:48 + 0 - 0
    Můžeš mě říct jak víš, že jsou v brněnské securitce brněnští hools??? Není tam ani jeden! To že mají holé hlavy a kérky není důkaz totiž...
  • FC Baník Ostrava Frydečak 16.06.2015, úterý, 20:44 + 2 - 0
    A budou tam i ti kluci, kteří se chtěli před pár lety přidat k Iránským republikánským gardám a měli sebou dokonce kamaráda - městského policistu? Nebo hooligans z Brna, kteří na fotbalovém zápase slavili vítězství islámu nad satanem v podobě sundání dvou věží? Já jsem zapomněl, ti jsou vlastně nyní v securitce na Srbské a někteří z nich práskají jak o duši. Čest vyjímkám. Jednou s islámem, podruhé proti. No kebab si u islamisty dám, ale v Evropě ho vlastně nechci. Jako nic proti ničemu, ale stát tam s lidma, kteří mají vykrákáno v hlavě mě řadí na jejich úroveň. Tím samozřejmě nechci napsat, že poukázat na problém islámu v Evropě je špatné. Někdo to udělat musí.
  • FC Baník Ostrava Didosh28 16.06.2015, úterý, 17:35 + 3 - 1
    Konečně se začínáme probouzet!!!Nenechme si zničit naši kulturu!Pro mě jednoznačně palec hore!!!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 16.06.2015, úterý, 17:07 + 0 - 1
    Tondíku dej si pár facek!
  • 1.FC Slovácko johankarl 16.06.2015, úterý, 16:47 + 0 - 1
    tondik :zjevně si nepochopil podstatu islámu a tou je naprostá netolerance k ostatním věřícím, nevěřícím či jiným myšlenkovým proudům,takže ty první by jsi měl jít demonstrovat za to co považuješ za zákládní princip demokracie, protože s postupující islamizací, tě může tento názor stát třebas hlavu ;-) Neexistuje umírněný islám, pouze islám v menšině,protože ve většině znamená šariu pro všechny a nazdarbazar ty svobodo vyznání. A protidemostranti se mýlí, ne s barvou kůže to fakt nemá co dělat.
  • Bohemians 1905 vladimir05 16.06.2015, úterý, 16:05 + 4 - 1
    Já bych je okamžitě poslal zpátky a jestli by nechtěli , tak bych trochu přitvrdil. EU = kunda
  • AC Sparta Praha majkis 16.06.2015, úterý, 13:22 + 0 - 1
    Nechápu tu akci, která bude ve stejnej den, kdy se sejdou i odpůrci rasismu. Tohle přece neni o rasismu, tady jde hlavně o to, že Česká republika nebo Slovenská a další, nejsou schopni se postarat o své občany a oni sem ještě budou posílat někoho dalšího? Jasně asi v tom hraje roli i to, že né každej má rád černou barvu, ale řekl bych, že teď to neni až tak hlavní. Za mě palec nahoru za tuhle akci, doufám, že ten počet účastníků bude ještě větší a že se něco podobnýho stane i u nás a v dalších zemích.
  • SK Slavia Praha saiwer 16.06.2015, úterý, 13:17 + 0 - 1
    Tak já si hlavně myslím, že odvrátit zkázu nelze. Lze ji pouze oddálit. Jakékoliv politické rozhodnutí nezabrání jednomu - lidí je jak sraček a neustále jich přibývá, zejména pak v zemích třetího světa, kde se zároveň zhoršují podmínky k životu. Pamatuji si jeden článek, ve kterém autor - univerzitní profesor z USA - zmiňoval, že Islám se blíží do stavu, kdy bude poprvé v historii schopný ovládnout západní svět bez použití jediné zbraně, pouze na základě využívání ústavního práva v dané zemi. Nejblíže tomuto stavu jsou prý v USA a ve Francii. Je teď na Západu, jak se k tomu postaví. Obávám se, že to ale bez dalšího globálního konfliktu půjde jen těžko. Ještě podotýkám, že nejsem žádný ultrapravičák ani xenofob. Jenže to by člověk musel být úplně slepý, aby neviděl, jak se Evropa mění a to jen za krátkou dobu mého života. Nejvíce jsem to poznal na svých cestách po Británii, Francii nebo Belgii.
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 16.06.2015, úterý, 10:39 + 0 - 0
    Myslim, ze tento problem neni o policii, fanouscich, levici nebo pravici atd. Je to uplne o vsech !!! EU straslive zaspala a jeji naprosto alibisticky system typu - pomuzeme vsem a za kazdou cenu, se ukazuje jako naprosta katastrofa !!! Bude to konec EU, coz nikomu az tak vadit nebude, ale at to neni konec normalniho zivota. Zatim to smeruje tam, ze se naplni veskere scifi filmy - ty kstastroficke !!! Snad se politici vcas probudi a zabrani totalni zkaze, i za cenu drsnejsich opatreni, ktera budou nevyhnutelna !!!
  • AC Sparta Praha imagesacs 16.06.2015, úterý, 10:25 + 0 - 0
    Čokl- myslim ze krome policejnich provokatéru budeme všichni za jedno ;)
  • bez klubu Čokl 16.06.2015, úterý, 10:22 + 1 - 1
    Tomuhle strašně fandím. Ať je někdo pražák, ostravák, slovák, polák...jsme všichni z Evropy a proto by jsme si měli svou zem chránit. Tohle je ten moment, kdy by se měli všichni hools a ultras (a teoreticky i cajti, ale tam to tak nějak nehrozí) spojit a být za jedno.
  • ŠK Slovan Bratislava OBH 16.06.2015, úterý, 09:33 + 1 - 1
    Tondik-ten pochod neni proti islamu ako takemu ale proti utecencom ktory pochadzaju z krajin kde islam uznavaju a tu by ho sirili dalej!!! Doma si mozu uznavat co chcu ale tu sme doma my a preto ideme proti tomu protestovat aby europu a nase kraje zaplavili takyto ludia ktorych tu nechceme pre ich uplne odlisne vnimanie zivota kultury spolocnosti ako my tu!! A holls ci ultras su tak isto obcanmi a maju pravo sa vyjadrit!! Mozno casom tak upozornia motorkary ci ine komunity:-) v sobotu sa vidime komu to neni lahostajne!!
  • FK Viktoria Žižkov tondik 16.06.2015, úterý, 09:08 + 4 - 5
    Tohle nechápu......vím, že budu asi v menšině....ale zaprvé se mi zdají hysterické tyto přístupy k lidem podle vyznání (podle mě je svoboda vyznání jeden z elementárních prvků demokracie), ale i to bych dovedl respektovat, že má někdo jiný názor a i to, uspořádá pochod, ale takto to spojovat s fotbalem fakt už tedy je nesmyslný, spojuje to věci co spolu nesouvisí, v podstatě se to nehodí podle mě ani sem na Supporters, ale budiž no...
  • FK Baník Most brux 16.06.2015, úterý, 08:14 + 0 - 2
    Ruzné kluby,jedna vlast.
clbanner



Videa

Bad Blue Boys protestují proti Mamičům


další videa >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Groundhopping.cz
Když se slaví 40. narozeniny, pyro nesmí chybět! 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny, pyro nesmí chybět!


Tour de Hodolany 1912 slaví čtvrté výročí 06.04.2020, pondělí, 18:02

Tour de Hodolany 1912 slaví čtvrté výročí


Blog fanoušků: Ferencváros Budapešť – Debrecín 23.03.2020, pondělí, 09:40

Blog fanoušků: Ferencváros Budapešť – Debrecín

více na www.groundhopping.cz>
Fanaticky.cz
Fanoušci uctívají památku Josefa Šurala 29.04.2020, středa, 15:00

Fanoušci uctívají památku Josefa Šurala


Tour de Hodolany 1912 slaví čtvrté výročí 06.04.2020, pondělí, 18:02

Tour de Hodolany 1912 slaví čtvrté výročí


Fanoušci bojují proti KORONAVIRU 29.03.2020, neděle, 19:45

Fanoušci bojují proti KORONAVIRU

více na www.fanaticky.cz>
Komentáře
před 3 hodinami - Oskar
Super!! je dobré vědět i vidět...
včera, 13:55 - Kyby
Moc pěkné!!! Jebat RedBull...
16.09.2020, středa, 15:52 - Rst
sorry https://www.idnes.cz/fo...
16.09.2020, středa, 15:51 - Rst
https://www.idnes.cz/fotbal/do...
15.09.2020, úterý, 23:24 - acs1893
tam nebyly vubec ty mlady ultr...
všechny komentáře >
clbanner
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace